REGULAMIN
Ostatnia modyfikacja 29-10-2021 20:15
§1. Definicje
- Organizator — Flame League.
- Mecz — pojedyncze spotkanie dwóch drużyn rozstrzygające wygranego.
- Grupa — sposób dzielenia drużyn w pierwszej fazie turnieju, w którym drużyna rozgrywa mecz z każdą.
- Uczestnik — osoba biorąca udział w turnieju.
- Drużyna — pojedyncza jednostka złożona z:
- Kapitana,
- Pięciu podstawowych zawodników,
- Opcjonalnie Trzech rezerwowych zawodników,
- Opcjonalnie Jednego Trenera.
- Kapitan — uczestnik mający stały kontakt z organizatorami turnieju oraz bezpośrednio odpowiadający za błędy swoich współzawodników. Kapitan również wlicza się do zawodników liczby zawodników.
- Zawodnik rezerwowy — osoba będąca zamiennikiem zawodnika, gdy ten nie będzie w stanie wziąć udziału w meczu.
- Trener — Uczestnik mogący brać czynny udział w meczu na specjalnym slocie przydzielonym dla trenera, który może obserwować tylko i wyłącznie zawodników ze swojej drużyny.
- Regulamin — zbiór reguł i zasad dotyczących owego turnieju.
- Dyskwalifikacja — pozbawienie drużyny prawa udziału w dalszych etapach rozgrywki danego turnieju.
§2. Postanowienia ogólne
- Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją oraz obowiązkiem przestrzegania owego regulaminu.
- Zakazuje się promocji wszelakich marek oraz stron trzecich niepowiązanych w żaden sposób z turniejem podczas trwania turnieju.
- Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu przed rozpoczęciem rozgrywek.
- Wszelkie kwestie niezawarte w regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie przez organizatora.
- Każde złamanie regulaminu niewykryte przez organizatora powinno zostać niezwłocznie zgłoszone do organizatora.
- Każdy uczestnik musi mieć indywidualne konto, na którym nie ma zarejestrowanej blokad VAC.
- Oficjalne źródła kontaktu z organizatorami znajdują się na samym dole witryny internetowej.
- Organizator w przypadku niezabraniu kompletu uczestników ma prawo do zmniejszenia puli nagród oraz przesunięcie rozgrywek.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje podczas tunieju, na które nie ma wpływu.
§3. Zasady zapisów
- Udział w turnieju może wziąć każda drużyna wypełniająca formularz zgłoszeniowy na stronie turnieju.
- Drużyna, która wypełniła i wysyła formularz zapisów, jest zobowiązana do zapoznania się z regulaminem oraz opłacenia wpisowego w przeciągu 72h od otrzymania wiadomości mailowej.
- Drużyna ma prawo do wypisania się z turnieju nie później niż 120h przed datą startu wydarzenia.
- Formularz zgłoszeniowy pozwala na zgłoszenie 5 podstawowych zawodników, opcjonalnie 3 rezerwowych zawodników oraz 1 trenera.
- Podczas zgłaszania drużyny wymagane jest wyznaczenie kapitana z 5 podstawowych zawodników.
- Drużyny znajdujące się na czarnej liście nie są brane pod uwagę podczas weryfikacji.
- Wpisowe wynosi 30 zł, można je zrealizować przelewem, paypalem lub inną formą płatności po kontakcie z organizatorem.
- Zwrot wpisowego jest możliwy jedynie podczas anulowania turnieju lub maksymalnie 120h od rozpoczęcia turnieju, wpisowe zostaje zwrócone na konto wpłacającego.
§4. Zasady rozgrywek
- Turniej rozgrywany w trzech fazach:
- Faza grupowa w formacie BO1 (Best of one),
- Drużyny dzielimy przez losowanie na 8 grup, po 4 drużyny w 1 grupie.
- Każda drużyna rozgrywa mecz z 3 drużynami w swojej grupie.
- O wyborze stron decyduje runda nożowa.
- Z grupy awansują 2 drużyny, które uzyskały największą ilość punktów.
- Drużyna za wygrany mecz otrzymuje 3 punkty, w przypadku przegranej nie otrzymuje punktów.
- W przypadku gdy drużyny w grupie uzyskają taką samą ilość punktów, pod uwagę będzie brany bilans rund.
- Faza drabinkowej w formacie BO3 (Best of three),
- Drużyny, które awansowały z fazy grupowej, zostają podzielone na pary, w których będą rywalizować.
- Para 1 – Drużyna z grup A wychodząca z 1 miejsca vs Drużyna z grup C wychodząca z 2 miejsca,
- Para 2 – Drużyna z grup B wychodząca z 1 miejsca vs Drużyna z grup D wychodząca z 2 miejsca,
- Para 3 – Drużyna z grup D wychodząca z 1 miejsca vs Drużyna z grup B wychodząca z 2 miejsca,
- Para 4 – Drużyna z grup C wychodząca z 1 miejsca vs Drużyna z grup A wychodząca z 2 miejsca,
- Rozgrywki liczone do fazy ćwierćfinałowej to: 1/4, 1/2 i finał
- O wyborze stron na trzeciej mapie decyduje runda nożowa.
- Drużyny, które awansowały z fazy grupowej, zostają podzielone na pary, w których będą rywalizować.
- Faza grupowa w formacie BO1 (Best of one),
- System wybierania mapy zostanie zorganizowany za pośrednictwem strony mapban.gg.
- System BO1:
- Drużyna A — Odrzuca pierwszą mapę,
- Drużyna B — Odrzuca drugą mapę,
- Drużyna A — Odrzuca trzecią mapę,
- Drużyna B — Odrzuca czwartą mapę,
- Drużyna A — Odrzuca piątą mapę,
- Drużyna B — Odrzuca szóstą mapę,
- Mecz zostaje rozegrany na mapie która nie została odrzucona.
- System BO3:
- Drużyna A — Odrzuca pierwszą mapę,
- Drużyna B — Odrzuca drugą mapę,
- Drużyna A — Wybiera pierwszą mapę,
- Drużyna B — Wybiera drugą mapę,
- Drużyna A — Odrzuca trzecią mapę,
- Drużyna B — Odrzuca czwartą mapę,
- Drużyna A — Wybiera stronę na pierwszej mapie,
- Drużyna B — Wybiera stronę na drugiej mapie,
- Trzeci mecz zostaje rozegrany na mapie, która nie została wybrana oraz odrzucona.
- System BO1:
- Pula dostępnych map na turnieju to:
- Ancient,
- Dust 2,
- Inferno,
- Mirage,
- Nuke,
- Overpass,
- Vertigo.
- W przypadku remisu drużyny rozgrywają dodatkowe rundy dogrywkowe (MR6).
- Drużyny mogą się opóźnić maksymalnie do 10 minut.
- W przypadku niepojawienia się jednej z drużyn o określonym terminie drużyna przeciwna wygrywa mecz poprzez walkower (w/o).
- Podczas meczu drużynie przysługują 3 przerw taktycznych, które trwają po 150 sekund.
- Nicki graczy podczas meczu muszą być takie same jak w formularzu zgłoszeniowym.
- Avatary graczy nie mogą w żaden sposób być obraźliwe czy też wulgarne. Najlepiej, aby każdy zawodnik drużyny miał ustawiony taki sam avatar z logiem drużyny.
- Tylko i wyłącznie zawodnicy zapisani do danej drużynie mogą brać udział w rozgrywkach, nie ma możliwości, aby zawodnik niezapisany przez formularz brał udział w rozgrywkach.
- Zawodnicy niezgłoszeni nie będą mogli wejść na serwer.
- Każdej drużynie przysługują zmiany zawodników rezerwowych w podstawowym składzie na edycję turnieju.
- O zmianach w drużynie powiadamia kapitan drużyny.
- Zmiany przed startem meczu muszą być konsultowane minimum 30 minut przed rozpoczęciem meczu.
- Zmiany można dokonywać podczas problemów zawodnika w trakcie meczu.
- Każdy uczestnik meczu jest zobowiązany do nagrywania demka, również trener, jeśli jest obecny.
- Kapitan ma możliwość poproszenia demo o wszystkich graczy przeciwnej drużyny również trenera maksymalnie do 30 minut po zakończenia meczu.
- Jeżeli poproszony uczestnik meczu nie jest w stanie udostępnić dema w ciągu godziny, mecz zostaje poddany na korzyść drużyny proszącej o demo.
- Drużyna prosząca o demo jest zobowiązana do opisania dema, ma na to 10h od otrzymania materiałów.
Używanie oprogramowania, które zapewnia najmniejszą przewagę lub modyfikuję oryginalną wersję gry, jest surowo zabronione.
- Wykorzystywanie najmniejszych błędów gry czy też map na swoją korzyść jest zabronione.
- Wszelkiego rodzaju wyzwiska wulgaryzmy prowokowanie innych uczestników turnieju podczas rozgrywek i nie tylko są zakazane.
- Podczas rozgrywek drużyny mogą prowadzić transmisję, lecz na swoją odpowiedzialność, organizator nie ponosi za stream sniping.
- Kapitan drużyny ma prawo do protestu maksymalnie 30 minut po zakończeniu meczu.
- Wszystkie rozgrywki będą prowadzone na serwerze dostarczonym przez organizatora.
- W przypadku wystąpienia problemów z serwerem organizator dołoży wszelkich starań, aby mecz został przywrócony do stanu sprzed problemu, gdy jednak to nie będzie możliwe, mecz zostanie powtórzony.
- Osoby zainteresowane dostępem do GOTV proszone są o kontakt z organizatorem.
- Dajemy możliwość rozgrywania meczy na platformie faceit.com.
§5. Informacje o rozgrywkach
- Terminarz turnieju dostępny pod linkiem: https://flameleague.pl/terminarz/
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w terminarzu.
- Podczas fazy grupowej będziemy się kontaktować z kapitanami drużyn w związku z ustaleniem odpowiedniego czasu rozegrania meczu.
§6. Nagrody
- 1 Miejsce – Nagroda pieniężna 300 pln + nagroda rzeczowa 5x: Podkładka pod mysz Liocat PD 683 XXL o wymiarach 300 x 800 mm.
- 2 Miejsce – Nagroda pieniężna 100 pln.
- 3 Miejsce – Nagroda pieniężna 50 pln.
- MVP Turnieju – Nagroda rzeczowa: Mysz Gamingowa Liocat 557 C.
- Nagrodę MVP otrzymuje zawodnik który osiągnie najwyższe KD Ratio.
- KD Ratio – ilość zabójstw dzielona przez ilość śmierci.
- KD Ratio jest liczone od fazy drabinkowej.
- Nagrodę MVP otrzymuje zawodnik który osiągnie najwyższe KD Ratio.